2020年11月1日星期日

[節日限定]必收藏OLAY x Keith Haring 聯乘聖誕節日套裝

仲有兩個月就到聖誕節嘞,經過長時間的抗疫,身心精神都攰到一個點,就襯住聖誕節,買份節日限定聖誕禮物氹下自己。

今個聖誕,OLAY聯乘街頭藝術先驅 Keith Haring 推出以“Follow the heart" 塗鴉為OLAY 3 大皇牌產品印上節日限定包裝。產品上印有愛心、人仔,可愛得黎又潮流感十足,係今個聖誕必入手及收藏手新品!


OLAY x Keith Haring 聯乘出咗節日套裝:
  • Super Cream 套裝
  • 透白光感精華增量套裝



OLAY x Keith Haring Super Cream 膠原增生套裝
(建議零售價$279.9)

● 入面有新生高效緊緻護膚霜 50g
● 新生高效緊緻活膚露 18mL
● 新生高緊緻效彈力面膜2 片 
● PROX 煥顏淡紋抗皺精華 6mL



Super Cream 一向都係OLAY 皇牌產品,我都已經用過好多瓶,係我好用到空花瓶清單裡之一。今個聖誕,紅色Super Cream瓶子上面印上 Keith Haring 經典愛心、人印塗鴉,超吸引呀,送禮或自用都值得收藏呀!



OLAY皇牌面霜Super Cream獲得哈佛大學認可的超級專利成分「99.7%高純度 B3+法國五胜肽」及「3 重膠原修護術」,可令肌膚膠原 400%增生,可強化肌膚屏障、養出緊繳彈潤肌、淡化細紋,激活年輕肌。


Super Cream質地水潤,易推、易吸收。


用後肌膚觸感滋潤嫩滑,翌日起床肌膚都不覺緊繃,仍保持到滋潤保濕感。面部輪廓緊緻咗,下巴線條提升咗,V面出返嚟。一直喜歡用Super Cream 除咗因為肌膚緊緻提升效果明顯外,更因為Super Cream 的滋潤鎖水度很好,很適合我這個缺水肌膚。







OLAY x Keith Haring 透白光感精華增量套裝
(建議零售價$429)

●  細胞級 B3 精華 50mL 增量裝
●  PROX 亮潔晳顏淡斑精華 14mL




聖誕節日限定瓶子上,同樣印上 Keith Haring 經典愛心和人仔塗鴉,充滿藝術感。

「去黃補水神器」OLAY細胞級 B3 精華,內含 99.7%高純度維他命B3 「Super B3」,以瑞士提煉技術及獨家日本珍珠光學科技,有效令精華更滲透,使肌膚全面去黃、提升亮澤度,同時為肌膚瞬間注水,回復水亮肌。




OLAY x Keith Haring 聯乘系列同節日限定套裝,即日起係萬寧/屈臣氏可以買到啦!
了解更多產品資訊:https://bit.ly/31BY0of


==============================================

免責聲明:
-  是次受邀 生活家 P&G Hong Kong 星級試用產品
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場
==============================================

沒有留言:

發佈留言