2023年7月10日星期一

「六花堂NMN健腸酵素」保持腸道健康,由內而外美出來!

 每隔一段日子,我就會買一些有關腸道健康嘅保健品調理下。平時食無定時,又食好多外賣,都要清一清腸道嚟保持腸道健康、增強抵抗力,同時都可以改善肌膚狀態,特別係濕疹發作嘅高峰期。

.

對於自古以來就吃味噌嘅日本人嚟講,含有大量乳酸菌嘅味噌,被認為係日本人健康嘅秘訣。株式会社ENC JAPAN於2023年2月推出嘅「六花堂NMN健腸酵素」,當中含有嘅『蔵華 ( くらはな ) 乳酸菌』就係從味噌桶中誕生!

.


.

『蔵華 ( くらはな ) 乳酸菌』係由創業於 1772 年的東海地區歷史悠久嘅味噌和醬油製造商『Ichibiki 株式会社』和『Adaptogen 製薬』共同開發嘅乳酸菌。

.

.

👍蔵華乳酸菌擁有每克 4 萬億個細菌,豐富嘅細菌數量,即使係少量乳酸菌都能讓身體大量吸收。

.

👍高純度配方中含超高純度(99%以上)的NMN(NMN係一種源自維生素B3的嘅成分,有效抗衰老成分。)

.

👍含有從88種蔬果中萃取的植物酵素 (將88種蔬果與益生菌混合,喺密閉模具中發酵一年以上,分解成容易被人體吸收嘅低分子營養物質。)

.

👍對身體有益嘅低聚果糖

.

👍水溶性膳食纖維特性

.

👍幫助輕鬆排便,但不會肚瀉

.

.

👍每日3-6粒 保持腸道健康

.

👍#健腸、美肌、排毒

.

👍#松本清獨家發售

.

.

.

有關產品資訊,可以去以下網址了解下....

ENC官網:https://www.mupcos.com/online-store

ENC IG:https://www.instagram.com/encjpintl/

ENC Facebook:https://www.facebook.com/ENCJP

.

.

#nmn六花堂 #NMN健腸酵素 #乳酸菌 #健腸酵素 #腸道健康 #保健品 #丸野國際株式會社

沒有留言:

發佈留言