2021年2月8日星期一

專為敏感牙齒而設的Oral-B Pro3 電動牙刷

有時食凍嘢,牙齒會痹痛,平時刷牙都會就力度嚟清潔敏感牙齒。多年前用過電動牙刷,但因為得一個力度,刷牙時覺得力度太強,我完全掌握唔到刷牙時的力度,而且刷毛多數偏硬,唔知要點揀刷頭。如果當時敏感牙齒發作,就會更加難受,亦會避開敏感牙齒而唔刷,之後我就放棄咗用電動牙刷,用回普通牙刷。

直到近日體驗過德國製造的Oral-B Pro3 電動牙刷,我就再次重回電動牙刷用家啦。Oral-B Pro3 電動牙刷專為敏感牙齒設計,加入咗專為敏感牙齒而設的力度模式,有4 重保護專為敏感牙齒,有效深層清潔,為牙齦線清除 4 倍牙菌膜,敏感牙齒表示刷得好放心、好舒服。


Oral-B Pro3 電動牙刷北歐時尚簡約設計,備有馬卡龍粉紅、普魯士藍2色,我就揀選咗馬卡龍粉紅,好靚的粉紅色令我少女心大爆發呀。Oral-B Pro3 電動牙刷特配敏感牙齒專用的 EB60 超細毛護齦刷頭, 0.01mm 超細毛護齦刷頭刷毛極軟毛。


Oral-B Pro3 電動牙刷全新 360 度控壓護齦小光環刷頭,專為亞洲牙齒牙齦狀況而設計力度,深層清潔牙齦、牙菌膜,牙齒乾淨就能減低牙齦炎或牙齦腫痛發生。

Oral-B Pro3 電動牙刷特設敏感牙齒刷牙模式,如果我刷牙時用力過大,Oral-B Pro3 電動牙刷會自動減速,需要時更會停止轉動。咁貼心的模式,特別適合敏感牙齒及患有牙肉問題人士使用 ,咁就唔會好似我之前咁,因為怕電動牙刷用力過度而避開唔刷敏感牙齒啦。


Oral-B Pro3 電動牙刷德國製造,有 3 款模式:
1. 日常模式
2. 柔護模式(敏感牙齒適用)
3. 美白模式


刷頭可更換,備有2款不同刷頭更換:
(左) Oral-B 超細毛護齦刷頭
(右) Oral-B 多動向交叉刷頭



Oral-B Pro3 電動牙刷配件:時尚旅行盒
電壓: UK Plug 220-240V
防水級數: IP67 全身防水 Genius 同款材料抗菌防 霉



今次體驗咗Oral-B Pro3 電動牙刷,完全令我對電動牙刷改觀咗,特別係敏感牙齒發作時都唔再需要避開而唔刷,亦舒緩到刷牙時痹痛。3 種清潔模式完全可以由自己掌握咩牙齒狀況用咩模。用小圓刷頭刷牙真係幾好,可以容易控制逐隻牙包覆清潔,就連後方位置的大牙都可以刷得乾淨,比起用手動牙刷更能伸入後面位置,有效清潔牙菌膜。




==============================================
免責聲明:
-  是次受邀 生活家 P&G Hong Kong 星級試用產品
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場
==============================================
Facebook Fan Page

沒有留言:

發佈留言