2020年4月19日星期日

pH5.5與肌膚相容100%親膚【Bioderma Sensibio H2O 深層卸妝潔膚水】

平時卸妝其實都幾傷皮膚,
加上我本身易敏感,有時用咗唔合適的卸妝產品會泛紅同好乾,
我通常都會選用保濕度高的卸妝水或油。
.
通常我會用卸妝油全面落妝,
但有時總有D 殘餘化妝品留在面上,特別是睫毛液,
所以用完卸妝油潔面後,我都會用化妝棉沾上Bioderma Sensibio H2O 深層卸妝潔膚水,
再全面抺清潔一次,既可以深層清潔多一次,
同時可以幫我保濕一下剛潔淨的肌膚,
雙重潔淨後,敏感肌都冇泛紅。
.
.
Bioderma Sensibio H2O 深層卸妝潔膚水係全球首個品牌研創 Micellar潔膚配方,
含水溶及油溶分子,使用醫學級純淨水,
利用仿皮膚生物技術 pH5.5與肌膚相容,100%親膚,
使用時無需過水,又方便又能清潔得乾淨。
.
.
Bioderma Sensibio H2O 深層卸妝潔膚水以專利配方來紓緩修復弱弱肌膚,
用完皮脂膜仍100%保留,
增加肌膚抵抗力及形成保護肌膚天然防禦屏障。
.
.
當然我都會有懶護膚的時候,特別工作完又夜又攰的日子,
就會直接用Bioderma Sensibio H2O 深層卸妝潔膚水重複抺面卸妝,
都可以將化妝品深層卸妝,好方便。
.
.
.
gratus 全新推出「皇牌醫美產品體驗專區」
皇牌No1卸妝界皇者 全球每2秒售出一瓶
$70 體驗經典皇牌 #Sensibio #深層卸妝潔膚水 250ml裝!每人限購3支!
仲要免費送貨服務/免運費
.
⭐想隨時都買到「Bioderma Sensibio H2O 深層卸妝潔膚水」,可以上gratus網頁或App訂購。
.
⭐用埋我個優惠碼『10BH2004』仲可以享有正價產品限時75折:
 https://www.gratus.com.hk/s/SY8EGX




gratus
#gratusblogger #gratus召喚真實用家 #gratus用家分享 #gratus 
#biodermahk #BiodermaH2O #深層卸妝潔膚水 #零妝無髒 
#Bioderma深層卸妝潔膚水


=========================================
Facebook Fan Page
.
Instagram









沒有留言:

發佈留言