2020年3月30日星期一

肌膚儲水庫【Bicelle B5 Cream】

我的肌膚經常處於缺水狀況下,
流失快過吸收,
肌膚細胞長期缺水,乾紋皺紋就越來越多,
除咗要幫肌膚底層細胞補水,
更要為肌膚注入維他命來滋潤修護。
.
Bicelle皇牌產品之一的 B5 Cream 係我日常喜愛的保濕面霜,
不分四季都適合使用。
每當我的敏感肌又再出現敏感狀況,
我就會轉用Bicelle B5 Cream 即時幫我補水,
舒緩一下敏感肌膚。
.
Bicelle B5 Cream含有透明質酸、甘油、維他命B5、 綠茶精華、維他命E、荷荷巴油,
可改善肌膚粗糙感及敏感狀況、阻截游離基傷害,
肌膚底層有飲飽水,加上水份流失慢,
肌膚自然變得水潤飽滿,
在深層滋養修護下改善幼紋及乾紋。
.
Bicelle B5 Cream質地柔滑,塗抹完即時為肌膚內外補水,
仲好似儲水庫一樣,幫我同時鎖水,儲起水份;
連續使用一星期,肌膚已經可以回復水潤。





.
.
想隨時都買到「Bicelle B5 Cream」,可以上gratus網頁或App訂購。
用埋我個優惠碼『33B2003』仲可以享有正價產品限時75折:
https://www.gratus.com.hk/s/HS8E9J
.
.
.
gratus
#gratusblogger #gratus召喚真實用家 #gratus用家分享 #面膜 #gratus

=========================================
Facebook Fan Page
.
Instagram

沒有留言:

發佈留言